OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Numer sprawy: MZGL.II.341/8/2011.
Nazwa zadania: Wywóz nieczystości bytowo-komunalnych pochodzących z nieruchomości zarządzanych przez Miejski Zakład Gospodarki Lokalami w Złotowie oraz omiatanie chodników i utrzymanie terenów zielonych w obrębie tych nieruchomości.
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (tj. tekst jednolity Dz. U. 2010 r. Nr 113, poz. 759, Nr 161, poz. 1078.) Miejski Zakład Gospodarki Lokalami w Złotowie zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Miejski Zakład Gospodarki Lokalami w Złotowie
al. Piasta 15a
77-400 Złotów
Strona WWW: mzgl.com.pl
E-mail: mzgl@mzgl.com.pl
Godziny urzędowania 7-15
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
mzgl.com.pl
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać:
w Miejskim Zakładzie Gospodarki Lokalami w Złotowie - nieodpłatnie.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji
o możliwości składania ofert częściowych
Przedmiotem zamówienia są:
- usługi wywozu nieczystości wraz z dzierżawą pojemników z gospodarstw domowych budynków administrowanych przez Miejski Zakład Gospodarki Lokalami z terenu miasta Złotowa przynajmniej jeden raz w tygodniu (szczegółowy wykaz budynków wraz z częstotliwością usług stanowi zał. nr 1 do Umowy) - cena od osoby miesięcznie;
- omiatanie chodników wraz z wywozem nieczystości stałych na zorganizowane wysypisko śmieci - cena za każdy m2 miesięcznie, z tego:
- 2 razy w tygodniu – wg zał. nr 2 do Umowy
- 1 raz w tygodniu – wg zał. nr 2 do Umowy – wg zał. nr 2 do Umowy
- na zgłoszenie, maksymalnie 6 razy w okresie obowiązywania umowy
3) w okresie zimowym odgarnianie śniegu oraz likwidacja gołoledzi z chodników,
tzw. „akcja zimowa” - cena za każdy m2 miesięcznie;
- utrzymanie zieleni w obrębie nieruchomości, na których usytuowane są budynki zarządzane przez MZGL w okresie od m-ca kwietnia do m-ca października, a w pozostałym okresie roku utrzymanie czystości na terenach zielonych – wykaz powierzchni terenów zielonych wg zał. nr 3 do Umowy - cena za każdy m2 miesięcznie.
Ilość i rodzaj
- usługi wywozu nieczystości – średniomiesięcznie 3260 osób;
- pojemniki na nieczystości stałe (szacunkowa ilość):
- pojemniki o pojemności od 100 do 120 litrów 630 szt.
- pojemniki o pojemności od 1100 litrów do 1500 litrów 50 szt.
- omiatanie chodników – 11242,46 m2, z czego:
- dwa razy w tygodniu 6398,43 m2,
- jeden raz w tygodniu 4420,08 m2,
- na zgłoszenie, maksymalnie 6 razy w okresie obowiązywania umowy 423,95 m2;
- odgarnianie śniegu oraz likwidacja gołoledzi z chodników, „akcja zimowa” 11242,46 m2;
- utrzymanie zieleni i czystości na terenach zielonych 8131,81 m2;
- wywóz nieczystości stałych luzem, maksymalnie w okresie obowiązywania umowy 50 m3
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawierają zestawienia powierzchni chodników, terenów zielonych oraz wykaz ilości osób stanowiące załączniki do Umowy.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
Wspólny Słownik Zamówień: kod 90500000-2 - usługi związane z odpadami, 90510000-5 - usuwanie i obróbka odpadów, 90513100-7 - usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych, 90610000-6 - usługi sprzątania i zamiatania ulic, 90620000-9 - usługi odśnieżania, 90630000-2 - usługi usuwania oblodzeń, 77310000-6 - usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych, 77314100-5 - usługi w zakresie trawników.
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
VI. Termin wykonania zamówienia:
od 07.12.2011 r. do 31.12.2012 r.
VI. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
- zezwolenie wydane przez Burmistrza Miasta Złotowa na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
- zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach lub udokumentowane zwolnienie z obowiązku posiadania takiego zezwolenia.
Na potwierdzenie zamawiający żąda załączenia potwierdzonych za zgodność z oryginałem kopii.
2. Posiadania wiedzy i doświadczenia:
wykonali (lub nadal wykonują) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 3 usługi w zakresie wywozu nieczystości bytowo-komunalnych stałych, przy czym każda z nich wykonywana była nieprzerwanie przez okres minimum 6 miesięcy.
Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie przedmiotowego warunku polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy, wymagane jest aby podmiot ten brał udział w realizacji części zamówienia (podwykonawca)
- należy złożyć wykaz stanowiący zał. nr 6 do SIWZ.
3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
3.1. Narzędzia i urządzenia niezbędne do wykonania zamówienia:
a) do wywozu nieczystości stałych (bytowo-komunalnych) oraz nieczystości stałych
luzem:
- przynajmniej dwa samochody specjalistyczne do wywozu śmieci o ładowności
powyżej 15 m3,
- przynajmniej dwa pojazdy do transportu nieczystości stałych luzem typu gruz, śmieci
wielkogabarytowe,
- pojemniki do gromadzenia odpadów komunalno-bytowych, w ilości: pojemniki o
pojemności od 100 do 120 litrów – 630 szt., pojemniki o pojemności od 1100 litrów
do 1500 litrów - 50 szt.;
b) do omiatania chodników:
- przynajmniej dwie zamiatarki do ulic i chodników,
- pojazd do transportu zebranych nieczystości,
- pojazd do obsługi koszy ulicznych,
- łopaty, grabie, miotły;
c) do prowadzenia „akcji zimowej”:
- przynajmniej trzy pojazdy wyposażone w pługi do odśnieżania
chodników i wjazdów do nieruchomości,
- przynajmniej dwie piaskarko-solarki lub piaskarki;
d) do utrzymania terenów zielonych:
- kosiarki do trawy wyposażone w kosze do zbierania skoszonej trawy,
- ciągnik z kosiarką rotacyjną,
- kosy spalinowe, wykaszarki.
W celu potwierdzenia spełniania warunku należy złożyć wykaz stanowiący zał. nr 7 do SIWZ.
Wszystkie pojazdy wchodzące w skład potencjału technicznego Wykonawcy służącego realizacji przedmiotu zamówienia muszą posiadać ważne polisy OC oraz spełniać warunek dopuszczenia do ruchu.
3.2. Osoby zdolne do wykonania zamówienia:
- kierowcy samochodów do wywozu śmieci,
- kierowcy pojazdów wyposażonych w pługi i piaskarki,
- kierowcy pojazdów do transportu nieczystości.
W celu potwierdzenia spełniania warunku należy złożyć wykaz stanowiący zał. nr 8 do SIWZ.
Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty potwierdzające, że osoby które
będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia.
Potencjał techniczny oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia powinny być zapewnione w ilości odpowiedniej do należytego i terminowego wykonania przedmiotu umowy.
4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej:
posiadają opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. – potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia opłaconej polisy.
5. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
6. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
VII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium
Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 8 500,00 słownie złotych: osiem tysięcy pięćset 00/100 .
VIII. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium Waga
cena 100
IX. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2011-11-14 do godz. 12.00
w siedzibie zamawiającego Miejski Zakład Gospodarki Lokalami w Złotowie
al. Piasta 15a
77-400 Złotów
X. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2011-11-14, o godz. 12.30
w siedzibie zamawiającego Miejski Zakład Gospodarki Lokalami w Złotowie
al. Piasta 15a
77-400 Złotów
Pokój nr 3
XI. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 2011-12-14
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XII. Przewidywane zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 335510-2011 z dnia 14/10/2011.