OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: MZGL.II.341/4/2012.
Nazwa zadania: Wywóz nieczystości bytowo-komunalnych pochodzących z nieruchomości zarządzanych przez Miejski Zakład Gospodarki Lokalami w Złotowie oraz omiatanie chodników i utrzymanie terenów zielonych w obrębie tych nieruchomości.
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (tj. tekst jednolity Dz. U. 2010 r. Nr 113, poz. 759, Nr 161, poz. 1078.) Miejski Zakład Gospodarki Lokalami w Złotowie zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Miejski Zakład Gospodarki Lokalami
al. Piasta 15a
77-400 Złotów
adres strony internetowej: www.mzgl.com.pl
E-mail: mzgl@mzgl.com.pl
Godziny urzędowania 7-15
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w
siedzibie zamawiającego, pokój nr 4 – nieodpłatnie.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia są usługi wywozu nieczystości bytowo-komunalnych pochodzących z nieruchomości zarządzanych przez Miejski Zakład Gospodarki Lokalami w Złotowie oraz omiatanie chodników i utrzymanie terenów zielonych w obrębie tych nieruchomości.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia – zadania od 1 do 2.
Każdy z wykonawców może złożyć ofertę na wybrane przez siebie zadanie lub zadania.
ZADANIE NR 1
Przedmiotem zamówienia w ramach zadania nr 1 są:
1) usługi wywozu nieczystości - wraz z dzierżawą pojemników - z gospodarstw domowych budynków administrowanych przez Miejski Zakład Gospodarki Lokalami z terenu miasta Złotowa przynajmniej jeden raz w tygodniu (szczegółowy wykaz budynków wraz z częstotliwością usług stanowi zał. nr 1 do Umowy).
2) usługi wywozu nieczystości stałych luzem na zorganizowane wysypisko wg zlecenia Zamawiającego, z miejsc przez niego wytypowanych.
ZADANIE NR 2
Przedmiotem zamówienia w ramach zadania nr 2 są następujące usługi:
1) omiatanie chodników wraz z wywozem nieczystości stałych na zorganizowane wysypisko
śmieci, częstotliwość świadczenia usług na podstawie zał. nr 2 do Umowy;
2) w okresie zimowym odgarnianie śniegu oraz likwidacja gołoledzi z chodników, tzw. „akcja zimowa”;
3) utrzymanie zieleni w obrębie nieruchomości, na których usytuowane są budynki administrowane przez MZGL w okresie od 1 kwietnia do 31 października, a w pozostałym okresie roku utrzymanie czystości na terenach zielonych – wykaz powierzchni terenów zielonych wg zał. nr 3 do Umowy.
kod 90500000-2 - usługi związane z odpadami,
90510000-5 - usuwanie i obróbka odpadów,
90513100-7 - usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych,
90610000-6 - usługi sprzątania i zamiatania ulic,
90620000-9 - usługi odśnieżania,
90630000-2 - usługi usuwania oblodzeń,
77310000-6 - usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych,
77314100-5 - usługi w zakresie trawników.
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
VI. Termin wykonania zamówienia:
ZADANIE NR 1 od 1 stycznia 2013 r. do 30 czerwca 2013 r.
ZADANIE NR 2 od 1 stycznia 2013 r. do 31 grudnia 2013 r.
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
a) zezwolenie wydane przez Burmistrza Miasta Złotowa na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
b) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach lub udokumentowane zwolnienie z obowiązku posiadania takiego zezwolenia.
Wymagane jest złożenie dokumentów. Ocena spełniania warunku : na zasadzie spełnia/niespełna.
- warunek wymagany dla Zadania nr 1 oraz Zadania nr 2.
2) posiadania wiedzy i doświadczenia:
ZADANIE NR1
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykonali (lub nadal wykonują) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 3 usługi w zakresie wywozu nieczystości bytowo-komunalnych stałych, przy czym każda z
nich wykonywana była nieprzerwanie przez okres minimum 6 miesięcy. Ponadto zamawiający wymaga, aby przynajmniej jedna z tych usług zakresem ilościowym odpowiadała przedmiotowi zamówienia i obejmowała min. 2500 osób.
ZADANIE NR 2
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykonali (lub nadal wykonują) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 usługę w zakresie utrzymania czystości ulic, chodników i terenów zielonych w wymiarze zbliżonym do przedmiotu zamówienia (minimalna powierzchnia omiatanych chodników = 8000 m2; minimalna powierzchnia terenów zielonych = 5500m2).
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek posiadania odpowiedniego potencjału technicznego szczegółowo opisanego w SIWZ. Sposób oceny spełniania warunku: złożony wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. Ocena spełniania warunku na zasadzie spełniania/niespełniania - warunek wymagany dla Zadania nr 1 oraz Zadania nr 2.
4) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, szczegółowo opisanego w SIWZ. Sposób oceny spełnienia warunku: złożony wykaz osób , które będą uczestniczyć wykonaniu zamówienia oraz oświadczenie o posiadaniu uprawnień przez osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia
- warunek wymagany dla Zadania nr 1 oraz Zadania nr 2.
2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.
5. Ocena ofert w zakresie poszczególnych zadań będzie niezależna od siebie. Odrzucenie oferty wykonawcy w zakresie jednego zadania nie powoduje automatycznie odrzucenia jego oferty w zakresie innego zadania
VIII. Informacja na temat wadium:
Ustala się wadium w zakresie poszczególnych zadań od 1 do 2 w wysokości:
1) dla Zadania nr 1 w wysokości: 5 200,00 zł., słownie: pięć tysięcy dwieście 00/100;
2) dla Zadania nr 2 w wysokości: 3 800,00 zł., słownie: trzy tysiące osiemset 00/100.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium Waga
cena 100
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2012-11-19 do godz. 12.00
w siedzibie zamawiającego Miejski Zakład Gospodarki Lokalami w Złotowie
al. Piasta 15a
77-400 Złotów
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2012-11-19 o godz. 12.15
w siedzibie zamawiającego Miejski Zakład Gospodarki Lokalami w Złotowie
al. Piasta 15a
77-400 Złotów
Pokój nr 3
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 2012-12-19
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej oferty
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 444252-2012 z dnia 12/11/2012.