Przetarg nieograniczony - Wywóz nieczystości bytowo-komunalnych pochodzących z nieruchomości administrowanych przez Miejski Zakład Gospodarki Lokalami w Złotowie oraz omiatanie chodników i utrzymanie terenów zielonych w obrębie tych nieruchomości
2012-11-12

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: MZGL.II.341/4/2012.

Nazwa zadania: Wywóz nieczystości bytowo-komunalnych pochodzących z nieruchomości zarządzanych przez Miejski Zakład Gospodarki Lokalami w Złotowie oraz omiatanie chodników i utrzymanie terenów zielonych w obrębie tych nieruchomości.

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -  Prawo zamówień  (tj. tekst jednolity Dz. U. 2010 r. Nr 113, poz. 759, Nr 161, poz. 1078.) Miejski Zakład Gospodarki Lokalami w Złotowie zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Miejski Zakład Gospodarki Lokalami 

al. Piasta 15a

77-400 Złotów

adres strony internetowej: www.mzgl.com.pl

E-mail: mzgl@mzgl.com.pl

Godziny urzędowania 7-15

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:

www.mzgl.com.pl     

www.bip.zlotow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w

siedzibie zamawiającego, pokój nr 4 – nieodpłatnie.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji  o możliwości składania ofert częściowych:

Przedmiotem zamówienia są usługi wywozu nieczystości bytowo-komunalnych pochodzących z nieruchomości zarządzanych przez Miejski Zakład Gospodarki Lokalami w Złotowie oraz omiatanie chodników i utrzymanie terenów zielonych w obrębie tych nieruchomości.

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia – zadania od 1 do 2.

Każdy z wykonawców może złożyć ofertę na wybrane przez siebie zadanie lub zadania.

ZADANIE NR 1

Przedmiotem zamówienia w ramach zadania nr 1 są:

1) usługi wywozu nieczystości - wraz z dzierżawą pojemników - z gospodarstw domowych budynków administrowanych przez Miejski Zakład Gospodarki Lokalami z terenu miasta Złotowa przynajmniej jeden raz w tygodniu (szczegółowy wykaz budynków wraz z częstotliwością usług stanowi zał. nr 1 do Umowy).

2) usługi wywozu nieczystości stałych luzem na zorganizowane wysypisko wg zlecenia Zamawiającego, z miejsc przez niego wytypowanych.

ZADANIE NR 2

Przedmiotem zamówienia w ramach zadania nr 2 są następujące usługi:

1) omiatanie chodników wraz z wywozem nieczystości stałych na zorganizowane wysypisko   

    śmieci, częstotliwość świadczenia usług na podstawie zał. nr 2 do Umowy;

2) w okresie zimowym odgarnianie śniegu oraz likwidacja gołoledzi z chodników, tzw. „akcja zimowa”;

3) utrzymanie zieleni w obrębie nieruchomości, na których usytuowane są budynki administrowane przez MZGL w okresie od 1 kwietnia do 31 października, a w pozostałym okresie roku utrzymanie czystości na terenach zielonych – wykaz powierzchni terenów zielonych wg zał. nr 3 do Umowy.

kod      90500000-2 - usługi związane z odpadami,

90510000-5 - usuwanie i obróbka odpadów,

90513100-7 - usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych,

90610000-6 - usługi sprzątania i zamiatania ulic,

90620000-9 - usługi odśnieżania,

90630000-2 - usługi usuwania oblodzeń,

77310000-6 - usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych,

77314100-5 - usługi w zakresie trawników.

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.                                     

 

VI. Termin wykonania zamówienia:

ZADANIE NR 1       od 1 stycznia 2013 r. do 30 czerwca  2013 r.

ZADANIE NR 2       od 1 stycznia 2013 r. do 31 grudnia 2013 r.

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:

a) zezwolenie wydane przez Burmistrza Miasta Złotowa na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,

b) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach lub udokumentowane zwolnienie z obowiązku posiadania takiego zezwolenia.

Wymagane jest złożenie dokumentów. Ocena spełniania warunku : na zasadzie spełnia/niespełna.

- warunek wymagany dla Zadania nr 1 oraz Zadania nr 2.

2) posiadania wiedzy i doświadczenia:

ZADANIE NR1

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykonali (lub nadal wykonują) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 3 usługi w zakresie wywozu nieczystości bytowo-komunalnych stałych, przy czym każda z

nich wykonywana była nieprzerwanie przez okres minimum 6 miesięcy. Ponadto zamawiający wymaga, aby przynajmniej jedna z tych usług zakresem ilościowym odpowiadała przedmiotowi zamówienia i obejmowała min. 2500 osób.

ZADANIE NR 2

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykonali (lub nadal wykonują) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 usługę w zakresie utrzymania czystości ulic, chodników i terenów zielonych w wymiarze zbliżonym do przedmiotu zamówienia (minimalna powierzchnia omiatanych chodników = 8000 m2; minimalna powierzchnia terenów zielonych = 5500m2).

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek posiadania odpowiedniego potencjału technicznego szczegółowo opisanego w SIWZ. Sposób oceny spełniania warunku: złożony wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. Ocena spełniania warunku na zasadzie spełniania/niespełniania - warunek wymagany dla Zadania nr 1 oraz Zadania nr 2.

4) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, szczegółowo opisanego w SIWZ. Sposób oceny spełnienia warunku: złożony wykaz osób , które będą uczestniczyć wykonaniu zamówienia oraz oświadczenie o posiadaniu uprawnień przez osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia

- warunek wymagany dla Zadania nr 1 oraz Zadania nr 2.

2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.

5. Ocena ofert w zakresie poszczególnych zadań będzie niezależna od siebie. Odrzucenie oferty wykonawcy w zakresie jednego zadania nie powoduje automatycznie odrzucenia jego oferty w zakresie innego zadania

VIII. Informacja na temat wadium:

Ustala się wadium w zakresie poszczególnych zadań od 1 do 2 w wysokości:

1) dla Zadania nr 1 w wysokości: 5 200,00 zł., słownie: pięć tysięcy dwieście 00/100;

2) dla Zadania nr 2 w wysokości: 3 800,00 zł., słownie: trzy tysiące osiemset 00/100.

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Nazwa kryterium        Waga  

     cena                         100

X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 2012-11-19 do godz. 12.00

w siedzibie zamawiającego Miejski Zakład Gospodarki Lokalami w Złotowie

al. Piasta 15a

77-400  Złotów

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 2012-11-19 o godz. 12.15

 w siedzibie zamawiającego  Miejski Zakład Gospodarki Lokalami w Złotowie

al. Piasta 15a

77-400 Złotów

Pokój nr 3

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 2012-12-19

Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

Nie dotyczy

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej oferty

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 444252-2012 z dnia 12/11/2012.

 



Adres: al. Piasta 15a, 77-400 Złotów, tel/fax: 67 263 27 77